środa, 15 maja 2013

Aktualności. Tulipany.


Już zmieniają dekorację na głównej alei. Tam pośrodku czteropasmowej ulicy są pięknie utrzymane trawniki a pośrodku grzęda z mnóstwem kolorowych tulipanów. Jeszcze nie przekwitły do końca a już je przekopali i za parę dni posadzą nowe kwiatki.
Nie wytrzymałam. Wprowadziłam psa na ten trawnik i schylam się po zapomniane cebulki. Instynkt zbieracki. Przecież mam już, nawet nadwyżkę cebulek tulipanów, frezji i gladioli dałam Marcie na wyjazd do Polski.  Pojadą w końcu czerwca po maturze Labana. A od niej w tygodniu dostanę te już kiełkujące, co muszą być wysadzone zaraz.
No ale gdybym nie wyzbierała, to by przepadły. A tak dam im jeszcze szansę. I za rok mi zakwitną przepięknie. Wspaniałe były te czerwone z żółtym.
15/5/2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz